Why don't you come over

Ridicarea restrictiilor de munca pentru bulgari si romani expira anul viitor, asa ca englezii (nu "englejii", people) au demarat o campanie de convingere a romanilor si a bulgarilor ca viata in patria pub-urilor nu e buna. Deci, impotriva emigrarilor. Cu mesaje de tipul: "aici ploua mereu", "preturile sunt ridicate", si "mancarea e proasta", englezii spera sa impiedice anul viitor un val de emigrari.

Iar romanii inventivi, au contraatacat. Mandra tare sunt de aceasta initiativa! Chiar mandra! Gandul impreuna cu agentia de publicitate GMP au demarat o campanie denumita "Why don't you come over", campanie care are drept scop, promovarea Romaniei. In opinia mea, cu mult mai reusita decat epic fail-ul lui Udrea care a costat si 'nspe sute de mii de euro.
"Why don't you come over" merge pe principiul: ok, voi nu ne vreti, noi va vrem. Deci, veniti voi in Romania!

Campania are doar print-uri, cu mesaje extrem de bine alese precum: "Charles bought a house here in Romania. And Harry has never been photographed naked once". Sau: "Half of our women look like Kate. And the other like her sister". Si: "We have the most beautiful road in the world acording to your top motoring show" (Top Gear).

Campania a fost viralizata rapid! Presa internationala a fost scandalizata de aceste mesaje, iar campania a fost discutata pe larg de marile cotidiene mondiale. Mai multe aici. Si in presa interna s-a discutat despre acest subiect. Cristian Tudor Popescu a scris un editorial fabulos, in care lauda creativitatea romanilor.

Romanii au fost invitati sa compuna si ei mesaje printr-o aplicatie pe Facebook. Astfel, strangandu-se mii de astfel de print-uri, cu mesaje geniale.

Am reusit si eu sa adaug un astfel de mesaj, pentru ca am uitat sa mentionez faptul ca Facebook-ul a oprit intre timp aceasta aplicatie. Aceasta a rulat timp de 3 zile. Gandul lucreaza acum la crearea unei aplicatii proprii. Mesajul meu in print screen-ul de mai jos.




Later edit:

Dupa intreaga serie de print-uri, dupa un teasing de cateva ore, pe pagina de Facebook a cotidianului, s-a dat startul unei noi actiuni: "tu, ca roman, inchirieaza-i unui englez o canapea". Pe principiul "host a British". Super geniala ideea. Again. Click aici pentru aplicatie.

Revin cu detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...