Bogdan Naumovici

Au trecut săptămâni întregi de când a fost la prelegerea susținută de Bogdan Naumovici. Între timp, am terminat proiectele finale pentru cursuri, am susținut și promovat toate examenele, am predat structura licenței și am și început ultimul semestru de facultate. Deși a fost o perioadă aglomerată pentru mine, încă țin minte fiecare detaliu al întâlnirii...

Despre Bogdan Naumovici - publicitarul găsiți foarte ușor informații cu un search pe Google. Cel mai bun publicitar al deceniului, cele mai reușite campanii românești, numeroase premii naționale și internaționale și o carieră fulminantă la Leo Burnett.

Aici, pozele de la prelegere.

Despre Bogdan Naumovici - omul, am aflat niște chestii destul de interesante, pe parcursul întâlnirii. Mi-a plăcut foarte mult faptul că ne vorbea despre cariera sa de la începutul advertising-ului în România. A fost minunat să aflu anumite detalii despre industria publicității în țară. Problemele întâmpinate cu legislația, reglementările stricte, faptul că nu puteau gândi "out of the box" în ceea ce privește declinările conceptelor publicitare, datorită faptului că singurele canale de distribuție erau doar cele tradiționale.

Omul Naumovici ne-a mărturisit că a lucrat ca asistent aproximativ 3 ani, făcând cafele și tot felul de comisioane "celor de mai sus". Am apreciat sinceritatea sa, faptul că nu îi era rușine să recunoască că a început de jos.

Fiind studenți la Publicitate, Naumovici ne-a dat câteva sfaturi legate de industria în care ne pregătim să intrăm sau în care sperăm să intrăm.

Să înveți în permanență, să ai răbdare, să gândești în ansamblu, să fi conectat în jur, să fi open-minded, sunt doar câteva sfaturi date de el. Ne-a atras atenția să gândim precum consumatorii, nu precum un public specializat. Să ne intre bine în cap că în meseria asta o să vindem atât oamenilor din corporații cât și unei bătrâne dintr-un sat uitat de lume. Să răsfoim revista Forbes dar să ne uităm și la Românii au talent sau Măruță.

Îl apreciez pe Bogdan Naumovici de pe vremea când Apropo tv se numea Marcă Înregistrată. Nu ratam nici o emisiune și țin minte că îmi notam spoturile care îmi plăceau foarte tare.

Am aflat insight-uri ale industriei și am savurat povestirile lui amuzante. Ba chiar ne-a dezvăluit cum i-a venit ideea campaniei de la Altex (spotul cu era tasu' mă ). Overall, experiența asta a fost una extraordinară.

Nu știu dacă voi mai avea ocazia să mai fiu față în față cu el vreodată, cum știu și că nu pot îndrăzni să visez să lucrez cu el. Însă tot ce pot spune e că, în fața lui, jos pălăria. Un om carismatic și un profesionist desăvârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...