Versuri melodii

Eu nu aș putea trăi fără muzică. Ascult muzică non-stop. Când eram mică, țin minte că ai mei mă culcau pe muzica lui Julio Iglesias. Îmi aduc aminte că rămâneam cu sor-mea acasă și ascultam la maxim (maxim e mult spus - aveam un radio vechi căruia îi mai funcționa doar o singură chestia din aia unde băgai caseta) hiturile anilor '80-'90. Aveam sute de casete din alea pe care trebuia să le derulezi, numai cu muzică. Și după ce pleca mama la serviciu, selectam noi din ele pe acelea care ne plăceau.

Am crescut și o dată cu descoperirea epică a Youtube-ului am început să ascult formații precum: The Cars, Pink Floyd, Nirvana. Dup'aia m-am îndreptat spre stilul indie - tocmai pentru că îmi oferea posibilitatea de a fi diferită. De a asculta altceva decât toate melodiile comerciale.

Sunt mândră de gusturile mele muzicale în momente în care îmi trec pe la urechi pasaje muzicale din hiturile generației mele. Exemplific:



Versuri:

Iubesc haita și căţelele
Care mai ridică coada
Nu-mi place în casă, nu sunt de rasă
Îmi place afară
Sunt maidanez, băi

Sunt un câine rău, eu rup lesa
Nu ma poţi dresa, nu execut când zici “Culcat”.


Versuri:
Eo, eo, e un superman
Charismatic, fantastic, criminal
E un heartbreaker, body inspector
Dar chiar şi-aşa, bine că n-are verighetă

Stinge lumina, arată-mi calea, 
Pune mâna pe mine, simte chemarea
Inimii mele, inimii mele
Ştiu că îţi face plăcere

Fetili, Buna seara fetili! 
Bine v-am gasit aicea! 
Azi cred c-o sa moara fetili, 
M-am imbracat frumos, asortat cu ghetili.
Sapca pe ochi, ochelarii fumurii, 
Bluza stramba, sa nu uitam scobitorili! 
Intru-n club, ba sa moara smecherii

Aw, e biniditat
Fetili se misca biniditat
E biniditat
Fetili se misca biniditat
Ca ii binibinibinibinibiniditat 
I said raptotraptotraptotpa. 

Dau o fugă în oraș după domnișoare
Că nu mai am niciun loc gol de parcare
Și o să parchez la ele în dormitoare
Azi o ardem în deplasare

Și acum bomboana de pe colivă...

Versuri:
Hai baga mare hai gagico baga tare
Ai temperatura mare pe la...intre picioare
Hai baga baga vad ca incepe sa-ti placa
Iti dau ceva ca sa-ti treaca scot sabia din teaca.

Paza ca vine si se urca pe tine
Hai date date la o parte daca tie ti-e rusine
Lasa-ma pe mine
Aoleu tine-o ma ca fata arde arde
Haide ma iao ma ca arde arde.

Si daca o prind sa vezi ce ii fac
Si jur nu mint ca o dezbrac
Si cand danseaza danseaza uite cum basu-i vibreaza
Imi place cand da din fofeaza
De-mi face ochii sfarleaza.


I don't wanna live on this planet anymore...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...