Facebook strikes again!

Facebook-ul a decis sa ma trolleze grav. Asa, ca de inceput de an. WTF, Mark, asa cadouri le faci tu utilizatorilor la inceput de an?
Desi am optiunile de navigare securizata, notificarile autentificarii, aprobarea autentificarilor, activate, se pare ca ele nu functioneaza. Desi primesc mail-urile si mesaje text pe telefon cand ma loghez de pe alt IP, Facebook-ul nu se poate abtine sa nu dea like-uri in numele meu. Si nu oricui...

Ma innegresc la fata de nervi, imi ies aburi prin urechi precum personajele din desene animate cand vad urmatorul mesaj in notificarile recente: "Ioanei ii place Liviu Guta". Si apare poza manelistului cu moaca aia ranjita de luat la pumni.

Ce dracu' se intampla??? Am schimbat parola, am securizat la maxim setarile de logare. Chestia asta dureaza de vreo 3 zile. In seara asta, am fost sfatuita sa blochez pagina respectiva. Ei, bine, pagina nu se poate bloca, iar singurul lucru pe care l-am putut face a fost sa denunt pagina ca fiind spam.

Sper sa se rezolve...nu mai vreau ca si maine sa-l mai plac neintentionat pe Liviu Guta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...