Valentine's Day

Ați observat tendința masculilor de a cumpăra femeilor trandafiri? Care e faza? Poate fetii îi plac crinii sau freziile - nu, domnule, BANG! Trandafiri. La orice ocazie, trandafiri. Probabil se gândesc că sunt mai scumpi și gagica va fi mai mulțumită. Poate au acasă un specimen care le zice: Mi-ai luat lalele? Pai, alea costa 3 lei firul! Atât însemn eu pentru tine? 3 lei? Nu puteai să cumperi și tu trandafiri....
Așa că masculul, pentru a evita scandalul cumpără întotdeauna trandafiri. Neapărat roșii.

Poate băgați și voi la cap, băieți că mai există și alte tipuri de flori. Nu numai trandafiri.

E un boom la florării în preajma sărbători de Valentine's Day. Comenzii peste comenzii de trandafiri. Eu mă amuz teribil când văd masculii pe stradă cu buchetele lor. Ma amuz poate la fel de tare ca atunci când îi văd cărând geanta fetei cu care se plimbă. (Specimenul ăsta e epic. Poate fi ceva mai penibil de atât?)

Când credeam că am scăpat de Valentine's Day și nu mai sunt nevoită să văd la tot pasul sute de chestii roz, pufoase, roșii, brizbrizuri etc, sor-mea îmi trosnește o veste. Am scăpat de Valentin, dar pe 24 e Dragobetele, sărbătoarea tradițională românească. Really?

Aș prefera ca lunile februarie și martie să nu existe. Din ianuarie să trecem direct la aprilie. Pentru că ce credeți oameni buni? Se termină cu Dragobetele începe Luna lui Marțișor.

F**k this shit! Emigrez în țara lui Thanksgiving.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...