Ioana Tufaru si Acces Direct

Din ciclul "Ce se mai intampla in Romania" prezint:

-Ioana Tufar, invitata in platoul emisiunii de mega succes, Acces Direct a fost pusa sa foloseasca betisoare de urechi in direct, iar ulterior a fost numita "jegoasa", pentru ca betisoarele folosite contineau mizerie. Repet: In direct!
-colegii de breasla si nu numai au sarit la gatul frumoasei prezentatoare. (Papagalul de Bendeac a scris pe blog si a dat 'nspe mii de declaratii in ziarele de scandal).
- dupa incidentul cu Ioana Tufaru din emisiunea Simonei Gherghe, a doua zi, prezentatoarea a inceput sa planga in timpul emisiei, motivand ca intentia sa si a emisiunii nu a fost sa o jigneasca pe Tufaru. Citez: "Ioana, noi nu am vrut sa radem de tine".

P E N I B I L ! ! !

Nu-mi vine sa cred ca traiesc intr-o astfel de lume.
Recunosc ca decizia de a nu ma mai uita la TV a fost cea mai buna decizie a vietii mele! Fara exagerare. Sunt absolut convinsa ca TV-ul m-ar fi indobitocit. Mai bine raman la cartile mele, la internet-ul meu, unde eu imi pot selecta informatiile care ma intereseaza si nu sunt obligata sa aud sau sa vad toate tampeniile impuse de altii.

Traim in Romania...din pacate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...