Jurnal studentesc [part 4]

Data: 19.05.2012
Mood: Anxious
Melodia saptamanii: Ronan Keating - If Tomorrow Never Comes 

Dupa o bine meritata vacanta, a fost timpul sa intram in paine. Vine sfarsitul semestrului, proiectele finale, examene, mariri de note, recuperari de seminarii. The Fantastic Four s-au apucat de proiectul lui Carlan: "Vizibilitate in sfera publica. Scandaluri ajunse din privat in public. Cazul lui Dominique Strauss Kahn". O saptamana am lucrat non stop. Diminetile le incepeam la BCU cu George, pranzul era dedicat colectarii datelor si noaptea era numai a redactarii. Ne-am chinuit o saptamana, fara iesiri afara, fara mers la facultate, fara beri baute in Argentin, fara seriale!
Marti dimineata prezentarea in fata profesorului. Am turuit noi vreo 10 minute si dupa ce ne-am expus lucrarea au urmat criticile, multe la numar. Ne-a spus ca ideea e buna, insa intr-o alta directie. Say what? Proiectul era gata! Analiza de presa timp de o luna de zile pe ziarele franceze Le Monde si L'humanite vs New York Times si Daily News. Comentarea a aproximativ 30 de articole din aceasta perioada. Selectarea comentarilor lasate de utilizatori (cca 4000). Nu e bine. Ar trebui sa urmam alta directie. Sa urmarim social media. Nr de twitter-uri, pagini de FB, si multe multe altele.
Vestea ne-a daramat tinand cont ca am avem inca 5 proiecte de realizat, unele dintre ele individuale. Si in plus, avem si noi o viata personala. Nu mai tin minte ultima oara cand ne-am intalnit doar sa vorbim. Nu de Carlan, nu de DKS. Just talk.

Sfarsitul de semestru sucks!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...