Campanie electorala PSD

S-a dat startul campaniei electorale! Bucurie mare pentru pensionarii care asteapta pachetele "magice" de zahar, orez si faina si pentru manelistii burtosi bautori de bere la carafa si mancatori de mici.
Pe principiul "care da mai mult" partidele incearca sa influenteze alegatorul ca ele ar fi cele mai compente la putere.

Azi, am avut drum prin sectorul 6 unde candideaza Prigoana. Acesta promite solutionarea problemei maidanezilor, transport RATB gratuit? (la asta trebuie sa ma interesez, poate am inteles gresit), terminarea magistralei de metrou s.a.m.d. Habar nu am cine candideaza din partea PSD-ul in 6,  insa acesta organizeaza concert in Parcul Crangasi unde va performa marea artista.... Maria Craciun. Who the fuck is Maria Craciun???

Sa ma pici cu ceara daca am auzit vreodata de individa asta. Oare cine e? E vreo artista de care eu in idiotenia mea nu am auzit? O fi precum Whitney Houston? E vreo parasuta  cantareata precum Inna? Ajung acasa si dau un google search sa-mi satisfac curiozitatea. Maria Craciun e un kid mult prea dezvoltat (a se citi obez) pentru varsta ei care are melodii populare gen "Impodobeste mama, bradul".

Rusine PSD! Cine dracu' vine sa asculte copilu' asta chiulangiu (ma gandesc ca e foarte ocupata cu cariera si nu prea da pe la scoala) cum lalaie 3 cantece si lesina??? Pai, daca tot vreti sa faceti treaba, faceti-o ca lumea! Invitati domne' pe Guta, Nicu Paleru, Salam, Vijelie si alte specimene din celenteratele astea, ca sa se simta si omu' bine. Berea si micii intra doar cu "O, viata mea!" nu cu "Adio copilarie". Si la ce sa se uite gibonii cocalari ragaitori de bere? Ies sa-si clateasca si ei ochii, nu? Le trebuie o Denisa, o...(completati voi mai departe), nu copilu' asta iesit din scutece.

Ba, voi astia de la PSD, angajati alti PR-isti ca astia nu se ocupa cum trebuie de campania voastra. Pe baza Mariei Craciun pierdeti 4 ani de furat. Ganditi-va bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...