Despre prieteni

Fiecare dintre noi are prietenii. Unii mai mai buni ca altii. Unii care iti sunt alaturi cand ai nevoie si altii care iti intorc spatele atunci cand vad ca esti intr-o situatie dificila. Nu am avut multi prieteni buni, ii pot numara pe degetele de la o mana. Insa aceia chiar mi-au fost prieteni.

Pe Robert l-am cunoscut la 10 ani cand m-am mutat. Coleg de clasa in banca a doua de la geam. Stateam pe aceasi strada si zi de zi mergeam spre scoala impreuna. Cu el am impartit bune si rele. El e cel care in fiecare martie imi leaga snur alb-rosu la mana, traditie pe care o avem de 11 ani. Pe umarul meu a plans dupa prima despartire in clasa a IV de Lorena, tenismena scolii. Datorita lui mi-am cunoscut prima dragoste. El a fost cel care mi-a oferit buchete de zambile de 8 martie pana cand am intrat la liceu. Eram cu el prima oara cand era sa ma descopere ai mei ca fumez, venisem de la simularile pentru Bac. Cu el am jucat Scrabble si Conquiztador. Am fost prezentatori la serbarea de sfarsit de clasa a IV si dansam ca nebunii in spatele scenei.
Dupa despartirea de Liviu, mergeam la el acasa unde incerca sa-mi distraga atentia de la ce mi se intampla. Asa ajungeam sa gatim impreuna, sa facem gratare noaptea, sa bem ness-uri in prostie la prima ora a diminetii si sa furam vinul bunicului lui ca sa-l fierbem. Relatia dintre noi era dificil de inteles pentru Liviu, fostul meu prieten, Robert fiind cel mai bun prieten al amandurora. Si in timp ce Liviu credea ca noi doi il tradam si probabil ne-o tragem toata noaptea, noi stateam si vorbeam de el. Robert era trist ca ma vedea asa si eu plangeam non stop. Cu el mi-am petrecut Revelionul trecut, iar cand a trebuit sa ma duca acasa, stiind ca nu pot merge 2 km pe tocuri de 15cm, mi-a dat adidasii lui si a mers descult.

Cu Robert am avut o relatie speciala, si ma doare ca trebuie sa folosesc un verb la trecut ca sa descriu ce a fost intre noi. Nu mai vorbim. De aproape 4 luni. Am gresit cu ceva si stiu ca nu ma va ierta niciodata pentru ce am facut. Regret enorm ca l-am pierdut pentru ca a fost unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.

Pretuiti prietenia pentru ca va veti trezi o data fara sprijin, fara un om care sa va asculte, fara cineva care sa va indrume pe calea cea buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...