Un nou inceput

Relatie noua.
Stiti cum e perioada aia de inceput, lunile alea in care totul e lapte si miere, in care totul e nou, in care ajungi sa cunostii detalii despre un om cu care credeai ca nu ai nimic in comun. Discutiile alea telefonice, mesajele siropoase, fluturii din stomac, locurile noi prin care treci, dorul care te cuprinde cand sunteti departe. Acele prime saruturi stangace, prima noapte de dragoste, primul te iubesc, prima intalnire cu parintii, prima cearta. Ador perioada asta. Intalnesti un strain care devine dupa cateva luni, cea mai importanta persoana din viata ta. Persoana pentru care ai face orice.

Inainte credeam ca imi va fi imposibil sa trec peste. Sa renunt la o iubire (prima iubire, in cazul meu), sa o iau de la capat, sa pun punct si sa o iau pe alt drum cu altcineva. Dar in momentul in care l-am cunoscut pe Dan, toate temerile mele au disparut.  E tot ce mi-am dorit vreodata, si asa cum am fost "avertizata" in trecut de prieteni, am trecut peste tot, peste dezamagiri, peste regrete, peste ura, am realizat ca e asa cum mi s-a spus, fiecare relatie e mai puternica, mai intensa decat precedenta. Ne completam unul pe altul. E o relatie matura, bazata pe comunicare, nu ca relatia adolescentina pe care am avut-o.


Traiesc, acum la 21 de ani, cea mai buna perioada a vietii mele. Sunt o tanara in ultimul an de facultate, cu vise marete, indragostita de o persoana deosebita care ma face sa ma simt speciala, cu prieteni noi, si care trece prin experiente minunate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...