Leapsa

  • Nume: Ioana
  • Niciodata in viata: nu am fost la un concert al formatiei preferate.
  • Persoana care te innebuneste: este speciala si o iubesc.
  • Cand esti nervoasa: ma enervez si tip. Daca nu mi se da dreptate, o tin asa pana iese ca mine.
  • Ultima melodie ascultata a fost: Insatiable-Darren Hayes  live. 
  • Daca te-ai casatori acum, domnisoarele de onoare ar fi: Luiza si Raluca.
  • Parul tau este: blond si cret (suna pitiponcesc)
  • Cand aveai 5 ani: stateam toata ziua pe afara si ma jucam cu copiii.
  • Craciunul trecut: nu am primit niciun cadou. :(
  • Ar trebui: sa invat din greselile pe care le-am facut.
  • Un eveniment recent: week-end-ul petrecut la mare cu persoana iubita.
  • Pe timpul asta, anul viitor: imi voi lua licenta.
  • Daca ai castiga un premiul, prima persoana careia i-ai spune este: mama.
  • Motto: life sucks and then you die.
  • Lumea ar fi mai buna fara: mincinosi si prosti.
  • Cel mai recent lucru cumparat de tine: un accesoriu de par.
  • Cel mai recent lucru cumparat de altcineva: o pereche de ochelari.
  • Dimineata: ma chinui sa ma trezesc.
  • Noaptea trecuta: am vorbit la telefon.
  • Daca ai fi un animal ai fi: nu vreau sa ma gandesc la asta.
  • Maine: ma duc la padure cu niste prieteni.
  • Diseara: probabil am sa stau acasa.Ploua afara.
  • Ziua ta: 18 august. Leoaica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...