CFR

Anul aceasta am fost pe litoralul romanesc de doua ori. Pentru noi, studentii, este mult mai rentabil daca alegi sa circuli cu trenul. Un bilet la InterRegio costa aproximativ 35 lei iar unul la Regio, 16 lei. Super convenabil, nu? In loc sa dai 100 de lei la benzina, dai 70 lei dus-intors la tren.

Prima oara cand m-am dus la mare, am circulat cu InterRegio. Locuri bune, aer conditionat, intarziere de 5 minute, companie placuta. Am fost extrem de multumita.

A doua oara, in dorinta de a ciupii cateva ore in plus de plaja, am hotarat sa luam trenul Regio de la 02:30 din Gara de Nord. Sosire aproximativa: 07:50. Totul bine si frumos pana am fost sa procuram biletele si tantii de acolo ne-a atentionat sa venim mai devreme ca sa prindem locuri pe scaune. Say what??? Am crezut ca tipa face misto, insa cand am sosit la 01:30 in Gara de Nord, am inteles de ce spusese asta. La fel cum ne gandiseram si noi, sa ajungem mai devreme, o facusera aproximativ alte 500 de persoane.
Cand trenul a sosit, o imbulzeala mai mare ca pe timpul lui Ceasca la carne. Fugea care incotro sa prinda loc. Am prins locuri. Toti patru. Usurare. Insa la Fetesti, la prima stationare am data nas in nas cu dezastrul. Statea lumea pe jos intinsa. Langa baie, langa usi, pe scarile de acces. Ca sa treci, trebuia sa faci slalom printre cretini, printre bagaje si calatori. Circuland seara a fost racoare, insa cand a rasarit soarele, dezastru. La Constanta nu aveai aer. Te sufocai la propriu.

La intoarcere, si mai mare tragedia, tinand cont ca acum, trebuia sa ocupam opt locuri, nu patru. Ne intalniseram acolo cu niste prieteni. Provocare: urcarea din statia Costinesti Tabara cu genti de mana, cu trollere, cu pungi pline de chestii de rontait, cu umbrele de soare, a opt persoane si ocuparea de locuri. Si de data asta, am prins locuri, insa cu multa bataie de cap. Am circulat o statie, trenul a stationat 25 de minute in Costinesti pentru ca din Costinesti Tabara nu se urcasera toti. Pana in Bucuresti intarzierea a fost de 100 de minute. Aer conditionat nu a fost, geamurile erau blocate, ca sa ajungi la toalete trebuia sa treci peste cel putin 20 de persoane cu bagaje care urcasera in Constanta.

Chin si groaza. Noaptea mintii, vorba lui Mircea Badea. Conditii de rahat. Intarziere de 100 de minute??? Asa ceva? Anul viitor, sigur, sigur nu mai calatoresc cu Regio. Chiar daca pierd cateva ore de soare.
M**e CFR! Numai in "romania" cu "r" mic intalnesti atata bataie de joc. Le urez conducatorilor nostrii in frunte cu marinarul chior si blonda de Udrea calatorii cu Regio toata viata. Sa va ia dracu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...