Cum sa fi cool in vara 2012

Am ajuns la concluzia ca ar trebui sa apara o lista accesibila publicului cu lucruri pe care ar trebui sa le detii, sau sa le faci ca sa fi cool.

Sa luam ca exemplu vara aceasta. Este cool sa porti ca fata, tricouri in culori neon. Verde, portocaliu, roz, galben. Neparat sa se vada si buricul. Deci, eu nu as pune un tricou din ala pe mine nici daca m-ar platii cu 1 milion de euro. Cand vad tampite pustoaice imbracate de parca au veste reflectorizante pe ele, ma apuca toti dracii. Nu au auzit si ele de culori neutre? Iti obosesc ochii daca te uiti prea mult la ele.

O a doua mare fita este faza cu receptorul pentru Iphone. Se ia una bucata telefon mobil de ultima generatie si se cumpara un accesoriu la el. Accesoriul fiind un receptor mai mare decat cel pe care il are bunica-mea la tara in Olt. Tot asa, in culori neon. Se raspunde la telefon, se ataseaza receptorul, se introduce telefonul in buzunar si se vorbeste. Asa ceva? Sunt eu tampita ca nu inteleg fitele astea? Am zis eu ca nu sunt cool. Cum ma, sa-ti cumperi Iphone subtirel, dragutel, cu mii de programele, cu jocul Angry Birds, cu sute de Gb, cu net nelimitat ca sa intre "fetilii" pe Facebook si sa vorbesti ca la telefonul fix. Mama care m-ai facut, daca prostia ar durea, multi ar urla in chinuri. Asa ceva? Asa ceva?

Nu in ultimul rand, daca nu asculti melodia lui Connect-R, "Vara nu dorm", si nu ti-o pui ca ton de apel, nu existi. Intoarce-te omule in pestera! Nu meriti sa iesi in lumea buna. Vara lui 2012 este vara in care nimeni nu doarme. Nici macar pustii de 12 ani care abia au invatat sa se stearga la cur fund. Nu-ti place melodia? Du-te bai baiatul ca nu e locul tau aici.

Eu in vara 2012 nu sunt cool. Nu am receptor de Iphone, nu merg machiata pe plaja, nu detin nici macar un tricou neon, nu port sute de bratari din plastic la mana, nu suport melodia lui Connect-R. Imi exprim aici, public, dorinta de a se intocmi vara urmatoare o lista cu lucrurile necesare pentru a devenii cool. Pai, ce dracu'. Ori suntem cool ori nu mai suntem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...