Referendum

A sosit astfel, ziua mult asteptata. Ziua referendumului pentru demiterea lui Traian Basescu. Motiv de sarbatoare pentru unii, de incercare disperata de a intoarce sondajele pentru altii si nu in ultimul rand un motiv pentru a omori spiritul civic care ar trebui sa caracterizeze un cetatean care traieste intr-un stat democratic.
Ma duceam la referendum. In primul rand pentru ca nu sunt si nu am fost niciodata de acord cu masurile de austeritate luate de TB. Pentru ca in loc sa salveze tara el a acumulat datorii mai mari la FMI. Un al treilea motiv ar fi ca in timp ce populatia Romaniei "strangea cureaua", bunul nostru presedinte se lafaia in fiecare week-end la mare sau munte si isi mobila, vilele din Primaverii. Despre motivele personale am scris aici si aici.

Sunt de acord cu decizia luata de Curtea Constitutionala cu privire la atingerea pragului de 51% pentru simplul motiv ca sunt de parere ca pentru a fi acceptata o decizie este nevoie de o majoritate. Indiferent de decizia care trebuie luata. Insa mi se pare o nesimtire fara limite, tu partid care ai mancat ani de zile din banii publici sa-mi spui mie sa nu ma prezint la vot. Duceti-va dracu! In Constitutie scrie clar: dreptul la libera exprimare!!!Cum sa-mi spui tu mie sa nu merg la vot? Sa boicotez?

Tot respectul meu pentru persoanele cu un pic de inteligenta care stiu ca demiterea marinarului este singura  solutie in momentul asta, respectul meu se duce si catre cei care se duc la vot si-l sprijina pe acest personaj sinistru din istoria Romaniei. Insa cei care prefera sa stea acasa si sa nu voteze pot sa ma pupe in cur. Daca ei se lasa manipulati de toti portocalii cu 4 clase si stau acasa, inseamna ca-si merita soarta.

In alta ordine de idei, sa presupunem ca pragul de validare de 51% nu se atinge. Cum dracu' tu Basescu te poti intoarece stiind ca majoritatea a votat pentru demiterea ta? O majoritate sub 51%. Asta e democratie??? Vocea celor care nu te mai vor de cine este ascultata? Te vei intoarce victorios pe scaun? Inseamna ca nu stii ce te asteapta. Vor urma revolte, o adevarata revolutie...
Vom trai si vom vedea...

Post maine cu datele referendumului.
Pana atunci: ROMANI, HAIDETI LA VOT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...