Prima impresie...

Stiti cu siguranta vorba aia a noastra a romanilor cu "aparentele inseala", nu? Eu niciodata nu am pus pret pe prima impresia pentru ca de multe ori aceasta nu arata caracterul unei persoane. Am devenit prietena buna cu cele mai ciudate persoane de la facultate, am avut o relatie de 3 ani cu un tip pe care multi l-au considerat a fi inferior mie, am sustinut niste cauze pe care multi le blamau. Intotdeauna am incercat sa ma informez, sa caut mai multe, sa cunosc inainte de a-mi forma o parere. Observ ca exista acum un trend de a te baza pe prima impresie. Frate, cum poti spune ca o persoana e asa sau pe dincolo daca nu o cunosti? Desigur, exista si exceptii. Cateodata ma  bazez si pe instinct, insa nu confund instinctul cu prima impresie (e o mare diferenta).

Fratilor, renuntati la prejudecati! Incercati sa cunoasteti inainte de a comenta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...