Big happy familiy

Din ciclul "intamplari din familia mea mare si amuzanta", prezentam cu mare tam-tam reactia tatalui meu cand a auzit ca am blog.
Un prieten bun ma suna intr-o zi si ma roaga sa-i gazduiesc aici un banner cu magazinul lui online (click in dreapta mai jos). Discutia telefonica avea loc in living unde eram cu parintii mei. Eu turuiam la telefon: ca il am de trei ani, ca am peste 100 de unici pe luna, ca am vreo 20.000 de vizualizari, ca am nu stiu cate comentarii, ca nu ma intereseaza sa castig din Adsense, chestii tehnice etc. Discutia se incheie si tata imi spune pe un ton amuzant urmatoarea fraza: "sa te aud tata, cum te lauzi asa cand o sa ai BLOC nu BLOG).
Ce pot spune...familie nebuna ca am mea, nu are nimenea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...