Transportul in comun

M-am saturat de Romania asta.(am un deja-vue, am scris chestia asta de vreo mie de ori).
Astazi va prezint...Transportul in comun!



Din cate stiu eu, se apropie sarbatorile de Craciun.E perioada postului, perioada cand ar trebui sa fim mai buni, mai retinuti, mai ingaduitori...Mda.Nu cred ca stie toata lumea chestia asta, altfel nu as avea ce sa va mai povestesc azi.
Am avut ceva treaba azi prin Unirii (cumparaturi in ultimul moment:D) si am luat autobuzul 385.Imi lasasem mp3 acasa fiind descarcat, asa ca mi-am luat cu mine Jane Eyre si incepusem sa citesc partea mea preferata (cand ea se intoarce de la inmormantare si D-nul Rochester isi dezvaluie sentimentele fata de ea).

Anyway...Eu stand jos, vad in fata mea o tipa la vreo 21 de ani,care statea in picioare, inalta, subtirica, imbracata cu un trench violet .A vorbit cca 2 minute la telefon si dupa ce a terminat convorbirea, s-a intors cu fata la geam.In spatele ei un batran, il compatineam ca sta in picioare si ma pregateam sa-i cedez locul cand tipa ii spune pe un ton politicos "Nu mai impingeti va rog".
"Ma scuzati".
Nu trec 2 minute si ea zice,"ce faceti domnule, va impingeti in mine, ma pipaiti pe fund?"
Raspunsul lui a fost prompt "Ce'ai cucoana?Vezi-ti e treaba ta.."
"Treaba mea e sa am grija de mine si dvs m-ati pipait pe fund."
El:"Nu tie rusine obraznico?Om batran?Ce'ai?Te mananca p***a?

Si asa s-a dezlantuit totul...Toate babele din autobuz au inceput."Da!Tineretul din ziua de azi.Numai curve.Obraznice.Nerusinate.Se ia aia de el.Nu vede ca e om batran".
Daca e om batran nu e barbat?Nu are curajul sa faca asta? Ba mai mult, asa are acoperire.
Ea, saraca comenta ca nu e posibil asa ceva dar nu l-a jignit in niciun fel...
Insa nu aici s-a terminat confictul, spre uimirea si indignarea mea, imi dau cuvantul de onoare si va promit ca nu exagerez sau mint-mosu' a plesnit-o!Tipa a incremenit.Nu a mai zis nimic.
Si babele:"Asa ii trebuie!E tupeista"

Si sa nu ma apuce toti nervii ca traiesc intr-o lume ca asta.Un om este hartuit si batjocorit intr-un mijloc de transport in comun si mai mult este acuzat de minciuna si jignit!!!
Sunt indignata, nu se poate asa ceva.Este incredibil.

Nu exagerez cu nimic in acesta postare.Am fost incredibil de socata.Imi pare rau ca nu am filmat, eram curioaa sa vad ce pateste mosu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...