I dare you...

1. Ce speli prima data la dus?
Cada.

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Nu port helanci.Urasc cuvantul asta.

3. Îti place cafeaua?
Nu.

5. Cum te simti acum?
Sick and tired.


6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
A

7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Nu mai stiu.Oricum visele mele l-ar pune in dificultate si pe Freud


8. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Poate


9. De ce ai o pofta puternica acum?
De pizza

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
Romania

11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu cred.Ma plictisesc rpd.

12. Musti sau lingi înghetata?
Depinde


13. Folosesti emoticoane?
Uneori…Desi unele dintre ele ma irita rau de tot.


14. Câte dormitoare are casa ta?
4

15. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da.


16. Îti place brânza?
Depinde.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Savage Garden-Break me shake me


18. Câte tari ai vizitat?
Niciuna

19. Sunt parintii tai stricti?
Da, dar am metodele mele prin care ii induplec.

20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da! Dar nu singura.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Cu ce ocazie?Depinde!

22. E ceva stralucitor în camera ta?
Da.


23. Închiriezi filme?
Doar daca nu le gasesc.

24. Unde vei merge sâmbata seara?
Stau acasa.E ziua tatalui meu(implineste 41 de ani)

25. Oua albe sau maro?
Conteaza?

26. Îti place muzica?
I’m addicted 2 music.


27. Ai mers cu trenul?
Da.


28. Ce zi a saptamânii e?
Miercuri.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Un Bake rolls cu usturoi.Eram la scoala.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
Vine la scoala.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da.Superb


32. Ce crezi despre Yankees?
Nush decat ca daca e un film la tv cu baseball , Yankees e una dintre echipe.

33. Ai parul ondulat?
Da.

34.Când ai plâns ultima data?
Ieri.Nu conteaza motivul.

35. Ai intrat vreodata într’un zid?
Cand eram mica era sportul meu favorit.

36. Anotimpul preferat?
Vara.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu ma uit la tv.Adorm cu mp3 deschis.

38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da.

39. Crezi ca esti bătrân?
Nu sunt batrana..imi creste valoare…


40. Ti-e frica de întuneric?
Cateodata.

41. Îti place viata ta momentan?
O pot schimba?
Da, imi place…


42. Bati în lemn?
Da.Sunt destul de superstitioasa.

43. Ai o vedere buna?
Da.Am mancat multi morcovi cand eram mica.]

44. Poti sa faci hula hoop?
Huh?


45. Unde sunt parintii tai?
In living, se uita la tv.


46. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Nu cred…

47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
Muse-Resistance


48. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
Da…De multe ori.

49. Ce ai cumparat ultima data?
Cercei.

50. Cât de des vorbesti la telefon?
Destul de des si destul de mult.

51. Esti într’o relatie complicata?
Extrem de complicata.


52. Ai pus piedica cuiva vreodata?
De multe ori.


53. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu imi plac, ma incomodeaza, mai ales cand mi-e foame.

54. Ierti prea mult?
Da…si imi pare rau ca sunt asa.


55. Detii o arma?
Nu


56. Ai fost vreodata într-un castel?
Da.

57. Îti place parul tau?
Nu. Mi-as dori sa fie mai drept.

58. Îti place de tine?
Nu, dar am de ales?

59. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
Depinde de context.Daca e vorba de acoperit greseli, mama e BSF. Daca e vorba de bani, tati meu e best daddy ever.

60. Ti-a placut leapsa asta ?!
Da.Funny

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...