Alegeri

Am fost si la vot....Mare bataie de joc!!!
Avand in vedere ca mi-am facut buletinul recent, m-am dus sa-l ridic in ziua alegerilor.Astfel am putut participa la scrutin in jurul orei 18:00.
So, ma duc sa ma prezint ca un cetatean onorabil al acestei tari cu ganduri mari de vot.Ajung la urna speciala pentru a-mi indeplini datoria si...SURPRIZA!!!


La ora 18:00, urna a fost inchisa.Motivul:Nu mai sunt buletine de vot.WTF?
Mi-am dat seama inca o data ca traiam intr-o tara de c***t.Ne-au spus la poarta instiutiei unde trebuia sa votam ca vor veni alte buletine, si asa am asteptam eu si inca vreo 100 de persoane, 2 ore ca sa punem o stampila amarata care oricum nu schimba nimic in tara asta.
In jurul orei 20:00, ne-au spus sa plecam ca nu mai pot face rost de buletine de vot.

Ma ia tipu' de la usa care facuse permanent misto de lumea adunata si imi spune:"Aaaa...stii mai sunt 4 buletine de vot si, mai stai un pic sa se care lumea asta ca sa votezi".
Asteptasem prea mult ca sa nu-mi vad pe buletin stampila aia, asa ca am votat.Daca nu stateam atat si daca nu facusem un pariu cu sor-mea, ii spuneam lu' ala ca ar putea sa se duca si sa-si bage stampila drept in c*r.

Ma doare ca traiesc in tara asta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...