Vocea Romaniei

Nu ma uit la Vocea Romaniei. "The voice" in US si UK urmaresc online, insa varianta romaneasca a PRO TV- ului nu ma atrage. Ma enerveaza foarte tare Loredana Groza cu reactiile sale orgasmice de fiecare data cand vede vreun concurent aratos. Parca e in calduri. Ceilalti trei jurati imi plac. Moga e un profesionist (are o bila maaaaare alba de cand a compus o piesa pentru Maroon 5), Smiley are fler si e frumusel, iar Brenciu e Brenciu, un tip talentat care il are pe "vino-incoace".
Prima editie nu am urmarit-o deloc. In aceasta editie, a doua, am urmarit cateva minute emisiunea atunci cand i-au avut ca invitati speciali pe cei de la Blue - idolii adolescentelor, cei care mi-au incantat copilaria cu ritmurile lor pop. Tot nu pot intelege de ce toate fetele erau innebunite dupa Lee Ryan, Duncan era muuuult mai hot.

Vazusem pe Twitter ca in finala Julie Mayaya va avea un duet cu Andi Moisescu (drooling), asa ca nu putem rata momentul. Moiescu cantand? That's a priceless moment.
Nu stiam nimic de concurenti. Stiam ca e valva mare in jurul lui Julie si a lui Cristi Nistor (baiatul ala creepy cu portocalele lui). Nu ma interesa cine castiga...
Gagica mulatra care a cantat cu Andi Moisescu, a castigat, si va spun drept ca a cantat foarte bine. Are o voce extraordinara.

Dupa aflarea rezultatului, foc si para pe site-uri de socializare. Atat Twitter-ul cat si Facebook-ul vuiau. Lumea revoltata! Cum tipa asta din Congo a castigat concursul "Vocea Romaniei", ca nu e romanca. M-am interesat si culmea, tipa are tata african dar maica-sa e romanca. Julie e nascuta si crescuta in Romania la Iasi. Lumea nu era interesata de istoria familiei tipei, doar de culoarea pielii. Bai, oameni buni, s-a nascut si a trait aici, e la fel de romanca ca si voi.
Ar fi timpul ca romanii sa treaca peste diferente si sa accepte ca nu toti oamenii sunt la fel. Suntem o natie de rasisti, cu apucaturi de Hitler in noi. Te pomenesti ca ii trasneste unuia o data sa creeze un stereotip al romanului get-beget si ajungem la Holocaust.

Am pierdut esentialul pe drum...Julie Mayaya is awesome. Dupa terminarea concursului, am urmarit si eu cateva melodii cantate de ea pe Youtube. Tipa are voce si sunt convinsa ca va ajunge o cantareata de succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...