Dupa Dealuri

Eu nu ma uit la TV. Nu gasesc nimic interesant, si sincer tot zapand asa printre canale imi oboseste mana pe butonul telecomenzii. Mai bine urmaresc un documentar sau un film/serial pe PC. Cel putin eu imi selectez informatia care ma intereseaza si evit sa ma enervez atunci cand vad aceleasi filme comerciale la TV pe care le tot difuzeaza an de an.

Imi aduc aminte ca am invatat despre chestia asta la facultate, la un curs de mass media. Potrivit teoriei agenda setting, consumatorii (adica noi, cei care ne uitam la TV, ascultam radio, citim presa etc) primesc informatiile in urma unui filtru al mass mediei. Altfel spus, mass-media decide ce, cum, cand informatiile sunt transmise opiniei publice.

Acest lucru se vede, nu-ti trebuie un ochi format sau o minte scolita. Se vede clar preponderenta cu care mass-media "serveste" poporului lucrurile senzationale, ignorand lucrurile cu adevarat importante.
Circul facut de Diaconescu a ridicat rating-urile emisiunilor saptamani intregi , Bianca a lui Bote apare zilnic prin ziare, parasuta Moculeasca s-a plans vreo saptamana ca nu are apa calda si caldura si ca ingheata de frig, stirea despre "darnicia" lui Becali (a impartit 50 lei saracilor) in Ajun a fost difuzata de fiecare post, la fiecare ora, la fiecare rubrica, si multe alte astfel de exemple.
Si totusi, stirea potrivit careia, Mungiu cu al sau "Dupa Dealuri" a fost inclus pe lista scurta a premiilor Oscar nu am auzit-o difuzata pe niciun canal de televiziune. Am citit stirea pe Mediafax.  Tot pe site am citit ca acest film a fost inclus in top 10 filme ale anului, top realizat de revista de succes Sight & Sound.

Felicitari Mungiu.Inca o realizare extraordianre a regizorului.
Felicitari si tie, romanie ("r" mic este intentionat) ca te mandresti cu cine trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...