Gossip Girl -the end-

Siiii, s-a terminat inca un serial drag mie, dupa ce in primavara ne-am luat adio de la House, a venit si randul Gossip girl-ului sa ajunga la final. Gossip Girl-ului este serialul partii girlie din mie. Fata aia ahtiata dupa oufit-urile lui Blair si pantofii Loubotin ai Serenei. Eram atrasa de lumea glamour pe care adolescentii high class din Manhattan o duc. Petrecerile, discutiile, intrigile, baietii frumosi au facut din acest serial, unul drag mie.


Totul s-a rezolvat...


***SPOILER ALERT***



Chuck si Blair isi rezolva interesele personale, Chuck isi incheie vendetta contra tatalui iar Blair ajunge femeia de succes pe care toti dintre noi o vedeau. Nate (ajuns lonely boy, chiar nu puteau sa-l cupleze cu vreo gagica?) intra in politica si doreste sa ajunga primar. Dan si Serena se impaca iar serialul se termina cu nunta acestora.

Ce nu mi-a placut la acest ultim episod: dupa ce episodul trecut ne-au lasat cu un cliffhanger imens (Bart cazand de pe o cladire) si Chuck si Blair martori, principali suspecti, acest topic a fost rezolvat in cca 10 minute. De asemenea, rochia oribila de mireasa a Serenei. Mi s-a parut kitch rau.

Ce mi-a placut: cererea in casatorie a lui Chuck (acesta intr-un genunchi in fata femeii iubite? Priceless), aparitia lui Jack care nu a mai fost de aceasta data unchiul diabolic pe care il iubim cu totii, Quinn (This is not Dexter, brain!) Jack care se cupleaza cu Georgina Sparks-ok, that it's a match made in heaven. De asemenea, mi-a placut rochia de mireasa a lui Blair (cum alta, decat a designer-ului preferat), in contradictie cu cea a Serenei. Mi-a placut ca scenaristii au adus cat mai multe personaje, personaje care au contribuit in mica sau in mare masura la povestea din Upper East Side. Misto si interventia lui Kristen Bell si Rachel Bilson (go back to Hart of dixie, Zoe!).
Cel mai mare plus, insa al episodului a fost aflarea adevarului. Gossip Girl is, ladies and gentlemens: (drums please!!!) DAN HUMPHREY! Misto, misto, misto! Nu mi-ar fi placut ca GG sa fie un unknown care nu avea nici o legatura cu acestia. La un moment dat, prin sezonul trecut, mi-am dat seama ca trebuia sa fie cineva dintre ei 5. Banii ii puneam pe Nate, cam pe la inceputurile lui The Spectactor. Dupa ce si acesta a incercat sa afle identitatea lui GG, am realizat ca oricare dintre ei poate fi.
Dan parea cel mai in masura sa fie. Outsider-ul, lonely boy, vesnicul indragostit, si captivant iremediabil de aceasta viata glamour. Epic! Tare de tot! Daca scenaristii s-au gandit inca de la inceput inseamna ca sunt f***ing awesome.

Overall, o sa-mi lipseasca Gossip Girl-ul. Il urmaresc inca de la difuzarea primului episod. Saptamana de saptamana cu sufletul la gura. Pentru ultima oara, GG-ul ne-a spus: "You know you love me, XOXO, Gossip Girl".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...