Playlist postapocaliptic: 21.12.2012

Acum, ca a trecut sfarsitul apocaliptic promis de mayasi revin cu un playlist postapocaliptic, numai bun de ascultat in zilele astea. Ca niste adevarati supravietuitori.

Chris Isaak - Life will go on
Black - Wonderful Life
Queen - Who Wants To Live Forever
Queen - Love of My Life
Foo Fighters - Come Alive
Santogold - The Creator
Gorillaz - Feel Good
The Fray - How To Save A Life
Evanescence - My Immortal
Evanescence - Bring Me To Life
Bon Jovi - It's My Life
Muse - Invincible
Muse - Uprising
Muse - New Born
Metric - Help I'm Alive
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Christina Perri - A Thousand Years
Gary Jules - Mad World 
Parov Stelar - All Night
Joe Cocker - Feelin' Alright
Christina Aguilera - Fighter
Nickelback - Feelin' Way Too Damn Good
Nappy Roots - Good Day
Gloria Gaynor - I will survive 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...