Stuff

Quickies:


  • Steven Tyler a parasit Aerosmith.The legend has left the building...Crazy?

  • La multi ani sarbatoritilor care isi serbeaza onomastica.

  • Azi am primit prin zona Unirii peste 20 de flyere electorale.Cineva de la PSD m-a pus sa promit ca votez.WTF?Nu mai pot spune precum cetateanul turmenat."Eu cu cine votez?"...Am de unde...Insa trebuie sa ma gandesc foarte bine cui ii voi umple buzunarele pentru urmatorii 5 ani.De fapt...Nu votez!

  • Vazut finally Spread cu Ashton Kutcher.Un final la care nu ma asteptam.

  • Sunt la zi (mai bine zis la saptamana) cu Gossip Girl si ascult acum de innebunesc melodia de final de la How to succeed in Bassness Delta spirit-People c'mon.Geniala!

  • Incerc sa invat pentru BAC.

  • Iar ne certam...Sick and tired.

  • Am citit again Mircea Cartarescu "De ce iubim femeile" si am terminat in sfarsit Vampirul Armand.

  • M-am ingrozit un tip de pe youtube.Fred.24 de milioane de view-uri pentru ce?Figura lui de adolescent frustrat si vocea...vocea aia ma racaie pe timpan...Yuck.

  • M-am saturat de ploii si frig.Unde e vara?

  • Iar mi-am luat teapa cu tastatura.Cum e posibil sa-mi cumpar 3 tastaturi pentru laptop cu intrari specifice si sa nu mearga?Mentionez ca l-am luat dintr-un magazin.Fara reclama.

  • M-am bagat la un maraton de Friends.

Viata voastra cum e zilele astea?

Un comentariu:

I know you love me...