3 Doamne si toti 3...

Luandu-mi in serios rolul de cetatean cu drept de vot al acestei tari, am urmarit confruntarea dintre Mircea Geoana, Traian Basescu si Crin Antonescu.Cei 3 favoriti ai celei mai importante functii in stat.Am ascultat timp de 3 ore dezbterile aprinse dintre ei si m-am hotarat.Nu ma prea intereseaza politica dar m-am hotarat sa votez.
Chiar daca nu ma pricep imi dau si eu seama cand tara asta se duce de rapa.Cand la fiecare pas se ia o hotarare gresita, cand se fac greve din saptamana in saptamana, cand se baga ordonante de urgenta la greu si se incerca schimbare invatamantului si a altor institutii.
Lor nu le pasa de tara, nu le pasa de noi, le pasa doar se mai aiba puterea inca 5 ani si sa-si impuna DICTATURA!(spun dictatura pntru ca in ultimul an, Basescu a fost un mic Hitler.).Ii intereseaza doar binele propriu si d'aia se fac atatea smecherii, bineinteles "legale".

De ce sa il votez pe Basescu?M-am saturat sa aud de Udrea, Boc, EBA si altii.Sa vina iar la putere ca sa-si impuna inca odata controlul asupra noastra.Macar daca ar fi cineva dar, niciunul nu are "succesuri"-Eba, fiica presedintelui cu pretentii de europarlamentar, o analfabeta care nici nu stie sa vorbeasca.Sau Udrea, aceasta Carry Bradshaw a Romaniei cu pantofii ei Manolo Blanik si gentiile sale Hermes, Jimmy Choo.Cat de ipocrita sa fi?Lumea nu are ce sa manance si tu cumperi gentii de 30.000 de $.

Sau poate pe Geoana care e un mincinos pe fata.Promisiuni desarte facute sa impresioneze mamele batrane care isi asteapta copiii inapoi din Europa.25.000 de euro pentru emigranti?C'mon!Sau poate majorarile cu 50% promise profesorilor...
E doar o marioneta in mainile mai sus pusilor, gen Iliescu.

Crin Antonescu mi-a parut cel mai sincer.Nu a avut un discurs pregatit, a stiut sa raspunda cu demnitate tuturor atacurilor sub centura ale celorlalti.A promis ceva concret, a stiut sa explice pentru noi...nu ne-a dat la intamplare niste cifre.A fost cel mai simplu, corect, nu a aruncat cu promisiuni pe care stia ca nu le va indeplini si a dat raspunsuri concrete, nu invatate pe dinafara sau facute sa impresioneze lumea.Spre exemplu la intrebarea moderatorului Robert Turcescu "Numiti un personaj public pe care-l considerati un model de moralitate"-cei trei au raspuns extrem de diferit.Basescu o considera pe sotia sa un model de moralitate, Geoana pe Parintele Daniel iar Antonescu-Tudor Chirila!A zis ceva de genul "nu e el cel mai frumos, nu poarta cele mai bune haine sau nu se tunde cel mai bine dar e un model."Genial raspuns!


M-am hotarat.Votez Antonescu.Nu stiam nimic despre el inainte de confruntare, dar acolo chiar m-a impresionat.Votez pentru o Romanie noua.O Romanie a noastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...