Dilema...

Eu cred in destin.Si cred ca destinul ti-l faci singur.Aud tot felul de pareri in contradictoriu, unele persoane considerand ca destinul iti este dat de la nastere si nu il poti influenta in nici un fel.Altele cred ca in viata trebuie sa muncesti pentru a obtine ceva.Eu optez pentru cea de-a doua varianta.Destinul ti-l faci singur.Singur iei decizii, indiferent daca sunt bune sau nu.Tu esti singurul care hotaresti pentru viata ta!

Cand esti intr-o dilema, primesti sfaturi, asculti pareri, incerci sa fi de acord cu unele dintre ele, insa cel care i-a decizia finala esti Tu!

Viata e plina de mister, de aventuri pe care sa le descoperi singur.E plina de surprize, de dezamagiri, de reusite, de lacrimi, de momente de fericire, de satisfactii si eu cred ca trebuie sa-ti traiesti viata asa cum e ea.Cu bune si rele.Sa-ti asumi riscuri!
Indiferent de situatia rezultata in urma unei decizii, e bine sa stii ca tu esti cel care ai hotarat pentru tine, ca nu ai ascultat de unii si de altii
.
Uneori as vrea sa fiu precum Dorothy si sa am drumul pavat de caramizi galbene care ma duc spre destinatia finala.Fara shortcut-uri, fara intrebari, fara momente de cumpana, insa imi dau seama ca ar fi o viata planuita, fixa si eu fiind adepta asumarilor riscurilor, consider ca aleg drumul mai usor.Cel care nu presupune nici o greseala.Doar urmam sirul de caramizi galbene!

Fiecare hotaraste pentru sine ceea ce doreste, insa atunci cand vine vremea sa evaluam activitatea noastra in timpul vietii, ar trebui sa fie multumit de ceea ce a realizat si sa fie multumit si satisfacut ca a reusit ceva prin propriile forte si nu a ales drumul usor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...