Gaudeamus 2012

Fuse si se duse. Cum cine? Targul de carte Gaudeamus, editia 2012.
Nu am avut timp sa ma duc pe 23 de Black Friday, insa si asa, pe 24 noiembrie, reducerile la carti au fost substantiale.


  • Mi-am achizitionat in sfarsit trilogia The Hunger Games cu o reducere de 40%. Am platit 70 de lei pe toate trei cartile. 
  • Pentru o lectura usoara in drum spre facultate mi-am luat chick-lit-urile Super tare la pat, Jemima J, Nu-s genul asta de fata, si Nevestele din Bath. Fiecare volum la doar 10 lei.
  • Mi-am completat editia de chiosc a seriei Jurnalele Vampirilor, Jurnalele lui Stefan ( actiunea descrie viata eroilor serialul dinainte de a o cunoaste pe Leana, Elena) cu urmatoarele: Spintecatorul, Azilul si Constrangerea, cu reducere fata de chiosc, am platit doar 8 lei pe volum.
  • Am luat de la Niculescu niste carti pentru licenta in legatura cu noile media. De asemenea, tot de acolo am luat si o culegere de termeni economici. (cadou pentru sor-mea).
  • De la comunicare.ro, am luat niste cursuri pentru materiile anului III si un curs despre redactarea licentei.
  • Am trecut si pe la C.H.Beck si am luat ceva legat de administrarea afacerilor, tot pentru sora. (Can't remember the name of the book.).

Ziua a fost buna. Am cheltuit ceva banuti, dar chiar meritam, mai ales ca de Black Friday nu am mai gasit pe stoc sistemul pe care mi-l doream. As pune link-ul spre produs, insa evoMAG-ul e oprit. Aveam, deci niste banuti si de acolo, asa ca m-am rasfatat la Gaudeamus. 

Sa citim, deci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...