Love stuff


Dupa o dezamagire in dragoste, simti ca intreaga ta existenta s-a naruit, ca nu mai ai pentru ce sa traiesti. Ai vrea sa uiti de tot si de toate, sa ramai singura. Eu mi-am jurat ca nu am sa mai iubesc. Pentru ca in fond, iubirea ii da posibilitatea celuilalt sa te distruga. Si atunci se merita? Sa daruiesti totul si sa nu primesti nimic in schimb? Azi, sa simti fericirea in cea mai pura stare iar a doua zi sa dispara? Sa-i crezi vorbele mari care iti dau fluturi in stomac si sa fi ranita de cuvinte dure la o saptamana?
Eu am riscat totul. Mi-am jucat ultima carte, totul sau nimic. Si iata ca au trecut patru luni magice de atunci. Patru luni, alaturi de o persoana care stiu ca nu m-ar rani, care simt ca ma iubeste, care ar fi in stare sa-mi ofere luna pe tava.
Pentru ca mai exista si unii d'astia...baietii buni, de dus la mama acasa...Fetele stiu de care ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...