Barbatii in anul 2012

Nu inteleg barbatii din ziua de azi. Barbatii aia dubiosi care si-o ard stilizati. Vad pe cate unii mai bine pensati ca mine. Sau cu cercei in urechi, in ambii lobii. Ce crezi, esti barbat!!! Nu stii ce e ala? Iti explic eu.

Nu am inteles niciodata de ce tu, ca mascul ai purta pantaloni rosii/galbeni sau camasa roz (sau somon, cum se justifica unii cand le zici ca par gay in camasile lor roz). De ce porti esarfa la gat a la Audrey Hepburn? Din alea micute, discrete, girlie. Cerceii in ambele urechi? Nu sunt de acord nici cu un singur cercel, dar totusi in ambii lobi? Am eu o colectie impresionanata de astfel de accesorii, iti imprumut si tie? Zeci de bratari colorate din plastic, culori stridente, blugii aia cu turul pana la genunchi sa se vada chilotii, tricouri in culori neon. WTF?
Si mai toti din rasa cu caracteristicile insirate mai sus trebuie neaparat sa aiba freza lui Velea. Ciuntiti in parti la 1 mm si cu creasta in sus. Daca nu te tunzi asa, nu esti cool-eanu'. Pai ce...sa ai si tu un par normal? Ca sa ce, sa rada prietenii tai ca nu ai gusturi? Epilarea acum e la mare moda. Pe picioare (esti fotbalist?), pe piept si pe maini. Omule! Repet, esti barbat! Nu spun sa nu te epilezi, dar in locurile care trebuie. Nu te va placea una mai mult pentru faptul ca nu ai par pe piept sau pe picioare.

Eu sunt absolut sigura ca astfel de barbati nu au tata. Ce fel de tata si-ar lasa mandria de fiu sa se poarte asa pe strada. Eu, daca as fi baiat, nu mi-as lua pantaloni rosii/galbeni nici in casa unde nu ma vede nimeni.

Eu sunt mai old-fashioned. Imi place un tip stilat nu stilizat (e o diferenta). Sa stie cand sa poarte jeansi si o camasa, care sa stie sa accesorizeze camasa cu un ceas, care poarta culori neutre, un tip caruia nu trebuie sa-i atrag eu atentia cum ar trebui sa se imbrace atunci cand mergem intr-un loc mai fancy. Care are o freza normala, negelata, neciuntitata, nespumata, neindreptata. Care sa nu ma faca de ras cu atitudinea lui de Bieber.

Ce este cel mai ingrijorator este ca acesta nu este o etapa ratacitoare in randul pustimii de 13-18 ani. Nu...si barbatii pana in 30 de ani fac parte din acest trend stupid. Cred ca se inspira de la metrosexualul ala de Bote. TV-ul dauneaza grav, eu v-am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...