Legend...wait for it...dary

I will be...legend...wait for it...dary!!!

Pentru ca:

  • sunt unica.
  • ascult muzica buna.
  • termin anul acesta facultatea.
  • sunt in carti pentru un intership important.
  • imi place sa citesc.
  • parul meu nu are o singura nuanta.
  • port conversi.
  • am multi prieteni.
  • mi-am crescut verisoara de cand s-a nascut pana la 6 ani.
  • vizionez sute de seriale.
  • vreau sa devin copywriter.
  • mi-am terminat romanul in 3 luni.
  • consider ca nu m-am nascut in era potrivita.
  • ador sa-mi fac unghiile rosii.
  • sunt simpatica.
  • stiu cand sa vorbesc si cand sa tac.
  • nu consider ca haina il face pe om.
  • vad dincolo de prima impresie.
  • nu suport sa fiu mintita.
  • imi place sa ascult muzica in casti si sa fredonez melodiile preferate.
  • cred din tot sufletul in expresia "sharing is caring". 
  • pun pret pe parerea persoanelor importante din viata mea.
  • imi place Cola.
  • asa trimite sute de scrisori in loc de sms-uri.
  • sunt old school si imi place ca baiatul sa faca primul pas.
  • nu spun "te iubesc" usor.
  • ma descurc in orice situatie.
  • regizorul meu preferat este Tim Burton.
  • formatiile mele de suflet sunt Muse si Nirvana.
  • nu sarut niciodata la prima intalnire.
  • am un suflet de copil.
  • rad de mine cand fac vreo tampenie.
  • nu vad Facebook-ul ca un site doar de socializare.
  • sunt prezenta in social media.
  • sunt fidela.
  • cred ca oamenii se pot schimba.
  • ma bucur de lucrurile simple.
  • imi place sa fac bai lungi.
  • sunt meticuloasa.
  • prefer de o mie de ori sa stau cu baietii la o bere decat cu fetele la o barfa.
High five, mama! Ce copil bun ai, norocoaso!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...