Primul post din 2010.

Anul 2010 este un an foarte important pentru mine.Un moment de cumpana, o rascruce, este anul in care trebuie sa dau BAC-ul si sa-mi hotarasc viitorul inscriindu-ma la facultate.
Asa ca imi urez multa bafta, inspiratie, imi doresc sa pot invata intreaga materie si sa nu am emotii la examenele orale.De asemenea mult noroc la permis si bani (you know for what;) )
Abia astept anul 2011 ca sa pot scapa de stresul examenului si sa incep sa-mi traiesc viata cu adevarat!

P.S:Va doresc de asemenea si voua, "fratii mei de cruce", cei care dau anul asta BAC-ul tot ce-mi doresc pentru mine.O sa trecem si peste asta!

Mult succes!

2 comentarii:

  1. luam si BAC-ul si permisul, castigam la loto si fugim din tara :)) te iubesc mult :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multă baftă îți doresc și să nu ai emoții...nu are rost și mai rău te încurci dacă ai...până la urmă o să te obișnuiești și cu examene orale, iar emoțiile se vor risipi...și ai să vezi că există lucruri mai importante pe lumea asta decât examenele sau banii.
    Dar toate la timpul lor..așadar, să ai un an plin de împliniri pe toate planurile

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...