Leapsa about

1.Principala mea trasatura: simtul umorului
2.Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat: sinceritatea
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie: feminitatea
4.Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei: increderea pe care mi-o acorda
5.Principalul meu defect: incapatanarea
6.Indeletnicirea mea preferata: gatitul
7.Fericirea pe care mi-o visez: sa-mi fac o cariera
8.Cea mai mare nenorocire: sa plece Nana de la noi
9.Unde as vrea sa traiesc: oriunde...dar nu in Romania..
10. Culoarea preferata: negru si mov
11.Floarea ce-mi place: trandafiri
12.Pasarea preferata: nu am
13.Prozatorii preferati: Eliade, Caprice Crane, Agatha Christy, Stephanie Meyer...
14. Poeti preferati: Bacovia
15.Eroii mei preferati din literatura: nu am
16.Eroinele preferate: Jane Eyre
17.Compozitori preferati: habar n-am
18.Pictori preferati: Picasso...si Nana
19.Eroii preferati din viata reala: inca nu am intalnit
20.Ce urasc cel mai mult: minciuna
21.Calitatea pe care vreau sa o am din nastere: inteligenta
22.Cum as vrea sa mor: orice in afara de inec
23.Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta: depinde
24.Deviza mea: Life sucks and then you die.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...