Bac&Co

Revoltata????E putin spus....

Iar trebuie sa ne supunem deciziilor experimentale ale diversilor indivizi din Invatamant care schimba tot sistemul educational de la an la an.
Ce au rezolvat acum 4 ani cand au bagat testarile nationale???
Eu, care m-am chinuit sa invat pentru Capacitate fara sa am vreun subiect afisat pe net m-a nemultumit teribil.Cum e posibil sa te gandesti ca e mai bine pentru elev sa dea testarile cu profesorii scolii?E mai bine intr-adevar.D'aia s-au luat numai 9 si 10.Eu am invatat un an intreg si am luat 8.50, altii nu au invatat nimic, au copiat si acum liceele sunt pline de asemenea inculti (cunosc un tip-e clasa a X-a care nu stie sa citeasca cum trebuie si a intrat la Spiru Haret).
Acum dupa 3 ani in care am muncit pentru notele mele, astept cu mari emotii Bac-ul.
Care...Surpriza!!!Se schimba in anul asta scolar.Asa vrea Abramburica.Sa se dea 3 probe scrise la romana, istorie si...informatica!

What?

Informatica?

Sper ca vb de TIC pentru ca elevii de la filologie nu studiaza informatica.
TIC-ul si Informatica sunt 2 materii complet diferite.

Multumim!!!Va multumim pentru felul in care ne dati peste cap de la an la an.
Dar asta va e si intentia.La ce va trebuie numai premianti???
Medici, profesori, avocati, jurnalisti???
Nu....
Daca am fi toti asa, cine ar mai aduna toata mizeria din Romania asta de cacat???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...