No more fun

Ma apropii cu pasi repezi spre viata mea de adult.In mai putin de o luna voi deveni majora.

No more fun...



Cand eram mai mica spuneam ca la 18 ani o sa am casa mea, masina, ca o sa fiu la facultate si o sa fiu implinita.

Eeeiii sunt insa la 18 ani (aproape) si nu am nimic din toate astea.Am o suta de mii in buzunar.Daca vreau tigari maine trebuie sa-i cer lu' tati meu.Pentru inghetata;)Sssst....

Societatea ne maturizeaza prea repede.
Cum poti sa-mi ceri mie sa hotarasc ce vreau sa devin in viata.
Cum sa hotarasc asta???
E prea devreme.Si sa spunem ca stii ce vrei sa faci, te inscrii la facultatea respectiva si nu intri.

Ce faci???

Vroiai prima varianta si ai ramas toata viata cu sansa a doua.Cu locul doi.Nu esti invingator.Vei traim toata viata cu greselile facute din nesabuinta la o varsta frageda.
Acum nu ma gandesc cu ce o sa-mi hranesc copii.Conteaza sa am bani de tigari, sa ies cu prietenii, sa-mi cumpar carti...Dar va veni vremea cand voi fi nevoita sa ma gandesc la altii.Ce fac atunci??? Traiesc o viata in care majoritatea timpului il petrec la servici pe un salariu mizer???
Da.Asta o sa fac.Pentru ca e vina mea.Acum nu ma gandesc la viitor.
Ce ironie....In viitor ma voi gandi la trecut...la greselile facute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...