Birthday

Petrecere mare ieri.Ziua Lizei.Am fost toti.Eu cu Liviu, Raluca cu Alex si Liza cu Edy in Orasel.Asa ca sa ne mai amintim de copilarie.Ne-am plimbat.Am mancat popcorn si vata de zahar.Baietii s-au luat la intrecere la alergat.Ni s-a facut foame asa ca am mancat la Mac.Calorii peste calorii.Si macar nu au fost cu un scop.Am manca un cacat-Chicken Roll.Bleah.Dar asa a vrut Raluci.Si ne era foame.

Am plecat chititi sa ne intrecem la carting.Acolo vedem 250.000 3 minute.What???Atat am platit la mare.Nu in Bucuresti.Asa ca ne-am asezat ca batraneii pe iarba, fiecare in bratele partenerului.L-am provocat pe Alex sa-mi faca un top 5 al melodiilor lui Michael Jackson.M-am suparat ca nu a fost de acord cu mine.Bad e cea mai tare.After that, m-am certat cu el datorita melodiei Creep a formatiei Radiohead.L-am lasat sa spuna ca e cea mai tare.
Am fredonat Supermassive Black Hole si Shrinking Universe de la Muse in cor si o tanti se uita la noi si isi facea cruce.We live in a free country! Am dreptul sa ascult si sa fredonez ce vreau.
La naiba!

Am crezut ca mor.Nu sunt adepta senzatiilor tari asa ca atunci cand baietii au decis sa se dea in ciuperca/ciocan/invartitoare/roata mortii/sau-acolo-unde-era-sa-mor/-nu stiu cum se numea cacatul ala, eu am zis ca stau pe tusa cu Raluci.Liza:"nu, ca te dai"."Nu ma dau."Liviu si Alex pe cealalta parte."Hai ca o sa regreti".Pana cand stateam eu acolo indecisa,cu inima indoita, (aveam de facut o alegere intre viata si moarte in viziunea mea), vine Edy cu biletul meu.Come on!!!
OMG!!!

M-am urcat in cacatul ala si m-a leganat, m-a sucit, m-a invartit, m-a coborat si m-a facut sa-mi doresc sa fiu langa tati meu.In sfarsit s-a oprit si am evaluat pagubele.Pierdut bratara vintage din argint cu pietricele mov.Aaaa.... si baietii Liviu si Edy aveau insemnate pe incheieturi unghiile mele.Am coborat parca din Iad!!!
Raluca:"Te simti bine?"
Eu:Tu ce crezi?Tocmai am coborat din ce am crezut ca este ultima calatorie a vietii mele.Pe dracu sunt bine!Si dati-mi dracu o tigare!!!"
Dupa calatoria spre o moarte sigura si violenta( imaginati-va cum ar fi fost sa cad de acolo si parintii mei sa vina sa-mi recunoasca trupul sfartecat la morga??? Stiu exgerez) am mers la paintball si baietii si-au testat masculinitatea la lovit sacul de box.Liviu a fost cel mai tare.:P

In statie la 313 o batranica se apropie de noi si ne spune sa mergem acasa.Sa traversam pe trecerea de pietoni ca ea a fost calcata pe "refugiul la metrou" si nepotul ei care e arhitect a sfatuit-o sa faca cu mana sau sa fluture cu poseta in fata sirului de masini inainte sa treaca.Ca curvele???Scuzati-mi cacofonia.Precum curvele???Nu poate astepta pur si simplu schimbarea culorii semaforului???God!!!

Am ajuns la Unirii si ne-am urcat in 385 ca sa o ducem pe Raluca acasa.Masina plina de suporteri stelisti.Edy imbracat in alb-rosu.Liviu facea misto de el "Da ma trcioul jos ca ne bat astia fara vina.Mai bine umbli cu el pe dos"
Super trafic si aglomerat ca dracu.Asa ca am coborat la Lira si am mers pe jos pana in Ghencea.Plin pe strazii masini plini de suporteri care ardeau de nerabdare sa merga la meci.

A meritat sa mergem azi si ne-am distrat la maxim.A fost super tare!Repetam figura next week.Poate fara atata mers pe jos.De fapt nu poate.Sigur!!!


La multi ani, sis!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...