RMGC (part 2)

În sfârşit s-a găsit cineva să spună lucrurilor pe lume. Oamenii cu un intelect dezvoltat nu se opun proiectului minier datorită bogăţiei turistice pe care o oferă destinaţia. Pentru că înainte să se audă ca în această zonă se vor face exploatării, nimeni nu vizita Roşia Montană şi credea că acolo e un fel de Mecca românească. Eu mă opun proiectului pentru că la naiba, contractul semnat este cea mai mare porcărie ever. 6% din totalul exploatărilor îi revin României. E ca şi cum cineva ar veni acasa la mine, mi-ar mânca mâncarea şi dacă mi-ar rămâne resturi, le-ar lua şi pe alea.

În rest, voi ieşi şi eu la proteste când se vor trezi la realitate mai mult de 0,1% din populaţie. Cam atât au protestat. Păi fraţilor, ăştia semnează un contract de tot rahatul şi noi ce facem? Le oferim bogăţiile noastre doar doar primim şi noi un gram de ceva? Osul de la un ciolan gras?
România trezeşte-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...