Untitled - about me

1. Care e cea mai mare teamă a ta?
Să rămân fără dragi.

2. Care este cel mai valoros lucru pe care îl ai? (din punct de vedere financiar)
Probabil laptop-ul meu.

3. Care este ideea ta despre fericire?
Dragoste, înţelegere şi respect.

4. În ce ai vrea să te reîncarnezi dacă acest lucru ar fi posibil?
Într-o celebritate.

5. Ce personaj istoric îţi place?
Margaret Thatcher

6. Care este ocupaţia ta favorită?
Să ascult muzică.

7. Unde ţi-ar plăcea să trăieşti?
Într-un loc cu mult soare.

8. Ce deteşti la alţii?
Minciuna şi lipsa curajului.

9. Dacă ai putea să-ţi schimbi un atribut fizic, care ar fi acela?
Sânii.

10. Care este cel mai mare regret pe care îl ai?
Că nu am reuşit la Medicină.

11. Ce admiri cel mai mult la o femeie?
Simplitatea.

12. Ce admiri cel mai mult la un bărbat?
Respectul faţă de mama sa.

13. Când şi unde te-ai simţit cel mai fericit?
Iulie 2013. Totul era perfect în viaţa mea. Mi-am luat licenţa cu notă mare şi reuşisem să intru la buget la master. Toate eforturile mele îmi erau răsplătite.

14. Care este personajul de ficţiune pe care îl îndrăgeşti?
Jane Eyre.

15. Cu ce talent natural ai vrea să fii înzestrat?
Cu o intuiţie mai bună.

16. Care este motoul tău?
Life sucks and then you die!

17. Ce ţi se pare a fi culmea durerii?
Să fiu singură pe lume.

18. Pentru ce greşeală ai cea mai mare toleranţă?
Uitatul aniversărilor.

19. Care este principalul tău defect?
Încrederea orbească în oamenii nepotriviţi.

20. Pe cine admiri din viaţa reală?
Părinţii mei, pe aceia care au curajul să spună ce gândesc.

21. Pe cine dispreţuieşti dintre contemporani?
Pe cei care se cred superiori celorlaţi.

22. Ce i-ai spune lui Dumnezeu dacă L-ai întâlni?
Why does it always rain on me?

23. Cum ai vrea să mori?
După ce am realizat tot ce mi-am propus pe Pământ.

24. Care este starea ta de spirit actuală?
Felling extremely lonely.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...