Fuck buddies

Situatie:
El si ea. Fuck buddies dar cu reguli bine stabilite. El poate vorbi cu cine vrea, se poate intalni cu cine vrea, poate sa si-o traga cu oricine vrea. Ea, nu. El trebuie sa fie pentru ea, singurul specimen masculin din viata ei. Mai exista si o alta regula: no strings attached. Fara sentimente.
Regulile au fost incalcate, si cum era de asteptat, dupa o relatie de 1 an jumatate, ea s-a indragostit de el. E topita dupa el, se tine dupa el non stop, ii face toate poftele, ii ofera toata atentia si dragostea pe care el o vrea. Problema e ca ea vrea mai mult. I-a cerut lui sa oficieze relatia. Sa treaca de la fuck buddies la o relatie de cuplu. El, nu vrea.

Doi prieteni sunt in situatia asta. Mi-a fost cerut sfatul si la prima vedere, lucrurile erau destul de simple. Chiar daca tipa nu e usa de biserica si e nu ceea ce ai numi o "fata cuminte", am sprijinit-o si am sfatuit-o sa incheie orice contact cu el. Nu vrea nici in ruptul capului. Se ascunde sub pretextul ca il vede mereu, facand parte din aceasi gasca de prieteni. Femeie, si eu am fost in situatia asta, si am renuntat la toti (!) pentru a nu-l intalni pe el (fostul). Am luat-o de la capat cu altii, am incercat sa cunosc alte persoane, am iesit, am socializat. Am sfatuit-o sa iasa, sa incheie orice fel de relatie (fie ea si de amicitie) cu el. Nu vrea. Considera ca ea e singura care ii poate oferi dragostea de care are el nevoie. OMG! "El, nu are nevoie de dragostea ta. Doar te foloseste!!!" Nu intelege asta.

El e genul care "arde orice prinde". Nu ii prea pasa de sentimentele ei, de ceea ce-i provoaca ei prin indiferenta cu care o trateaza. O suna din cand in cand si si-o trag. Are o prietena oficiala cu care ar vrea sa se insoare. Tipa de care vorbeam mai sus e doar o gagica din multe altele cu care vrea sa si-o mai arda intre timp. Il condam pentru ce ii face. Tipa, indiferent de cat de "bitch" este, nu merita tratamentul asta. Plus ca, el a fost cel care a instaurat regula ciudata cu "eu am voie cu mai multe, tu nu". Era logic si normal ca neavand niciun alt contact cu un alt barbat, ea sa se indragosteasca de el.

Ea este doar o fraiera, el un tip smecher. Ea vede in el viitorul, el vede in ea doar o partida de sex fara obligatii. Ea a fost gata sa renunte la tot pentru el iar el, nu ii acorda niciun sprijin niciodata.

Stateam sa ma gandesc cate alte sute, poate mii de femei se regasesc in acesta situatie. Cate altele se complac in acest joc murdar al dragostei? Cate altele cred orbeste intr-un barbat care nu le merita? Cate lacrimi varsa aceste fete pentru tipi carora nici macar nu le pasa de ele?

E trist ca se intampla asta, si daca as putea sa ajut in vreun fel, as scrie sute de carti, as sustine conferinte, as imparti pe strada flyere, as publica zilnic articole pe blog pentru a schimba acesta mentalitate feminina. Le-as incuraja sa fie tari! Sa treaca peste! Sa vada dincolo de ochii si farmecul lui. As incerca sa le ajut, sa vada ca merita mult mai mult, ca nu sunt singure. Ca cineva e langa ele cu un sfat bun, pentru ca altfel, dintr-o situatie banala se ajunge la tragedii. Si nu se merita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...