Marketing in social media - Facebook

Facebook. O platforma de socializare care a atins niste cifre uimitoare de utilizatori. Toata lumea are Facebook, inclusiv bunica-mea de 78 de ani. Nu ai Facebook nu existi! Punct. Pe Facebook afli tot ce vrei sa stii: cine e cu cine, pe unde umbla gagica-ta, in ce cluburi si-o ard prietenii tai fara tine, cati ani are profa aia buna de franceza, ce muzica asculta tipul pe care il placi.
Faza tare e ca tu, ca utilizator ai posibilitatea de a alege ce informatii vrei in news feed-ul tau. Din momentul in care dai like unei pagini, actualizarile acesteia iti apar in news feed. Poti astfel sa filtrezi ce fel de informatii te intereseaza.
Eu folosesc Facebook de foarte mult timp. Cam de pe vremea cand cocalarii inca si-o ardeau pe Hi5, si pe acest site de socializare exista inca bun simt. Sunt norocoasa ca am reusit sa elimin elementele ciudate de pe Facebook (a se citi: oamenii dubiosi care dadeau add-uri in prostie fara sa ma cunoasca sau sa avem vreun interes comun), asa incat nu sunt bombardata zilnic cu 584759 de notificari de la persoane care vor like-uri, nu vad pitipoance cu botul roz sau ultima manea bomba a lui Salam. Sunt mandra ca citesc link-uri utile pentru mine in news feed, legate strict de interesele mele.

Facebook-ul nu este doar o platforma de socializare. Gasesti aici informatii legate de produse, de marci, de branduri, de companii, de servicii. Promovarea acestora in social media a atins un grad ridicat in ultimii ani. Si apopos de asta, poate sunteti curiosi sa aflati ce ii atrage pe consumatori spre pagina oficiala de Facebook a unor branduri. Studiul a fost realizat de marketing20 cu sprijinul lui Zoso, Si blondele gandesc, Spada, Manafu, Refresh.ro si Andra Zaharia. Poza mai jos pentru rezultate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...