Da vina pe VOLTAJ!

Onomastica mea a picat exact in week-end-ul pe care l-am petrecut la mare si, acolo, am primit cel mai frumos cadou posibil. Am hotarat sa mergem in Mega Discoteca Tineretului. Artistii care concertau in ziua de 18 august erau cei de la Voltaj si Antonia. Mie, personal, Antonia nu-mi inspira nimic. (interpretarea sa a fost groaznica, jumatate din public a plecat iar cealalta jumatate au huiduit-o). Nu ascult genul asta de muzica, nu ii stiam absolut nici o melodie, nu ne-am dus acolo sa o vedem pe ea cantand. Insa am insistat sa-i vedem pe cei de la Voltaj, tinand cont ca eu si sora mea suntem fane de mici ale trupei. (exista oare cineva caruia sa-i nu-i placa formatia?)

10.000 de oameni care striga la unison VOLTAJ! VOLTAJ! VOLTAJ! Atmosfera de vis. Te lua cu frig. Melodii precum: "Da vina pe Voltaj", "Mi s-a pus pata pe tine", "De maine", "Si ce?", "Am fost un fraier", "Albinuta", "Povestea oricui", fredonate de public. Atat de tare incat solistul nu se mai auzea. Sa nu uit de "20 de ani", avand in vedere ca Tineretului implinea atunci, fix 20 de ani. A fost ireal, fantastic. Sa asculti "oo-oo-oo-oooo-ul" din piesa "Povestea oricui"? Trupa a avut vreo 3 bis-uri. Lumea continua sa strige Voltaj, chiar si cand Antonia a inceput sa cante. 

Eu ii incadrez pe cei de la Voltaj intr-o categorie speciala, alaturi de Vita-de-vie, Vama, Iris, etc, trupe nemuritoare apreciate de oameni cu gust care fac diferenta dintre acestea si Alex Velea. Respect pentru trupe care isi pastreaza identitatea, care nu scot piese pop sau dubstep doar pentru ca e in trend.

Am ratat anul asta super concerte precum rockerii de la Linkin Park si mai nou, pe cei de la Red Hot Chilli Peppers, insa mi-am alinat ranile cu cei de la Voltaj. Multumesc baieti pentru un cadou perfect!

Priviti si video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...