Unul dintre cele mai captivante cursuri a fost cel in care am vorbit despre virale. Poate cel mai important lucru pe care am invatat si pe care multi nu-l inteleg este diferenta dintre materialul creativ si denumirea de viral. Un material creativ, fie el o poza, un filmulet, un teaser, un banner, devine viral in momentul in care este se face auzit/vazut/starneste interes. Nu poti numi un filmulet incarcat de tine pe Youtube, viral, decat in momentul in care acesta incepe sa fie vizualizat de multe persoane si atunci cand este share-uit pe diferite platforme (Facebook, Twitter, Tumblr etc). In momentul in care seeding-ul are loc, iti poti numi filmuletul un viral.
Mai jos doua variante de virale recente.
Primul, romanesc este reprezentat de filmuletul celor de la Sector 7 care impreuna cu Krem au creat " Ma-ta are cratima!". Viral care la o zi dupa ce a fost lansat a fost share-uit de 1.064 de persoane, a primit 48.732 de like-uri pe Facebook si 164.053 de vizualizari pe Youtube.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
I know you love me...