Jurnal studentesc [part 1]

Data: 24.03.2012
Mood: High
Melodia saptamanii: Damien Marley - Welcome to Jamrock 

Sistemul de planificare a seminariilor in FCRP (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) este unul clasic. Seminariile au loc din doua in doua saptamani. Grupele pare in saptamana para si cele impare in cea impara. Eu sunt grupa 2. Fiind 3 grupe la specializarea Publicitate, noi intotdeauna avem seminariile singuri, pe celelalte grupe le mai combina la seminarii. Planificarea este una clasica, dupa cum spuneam, dar tipele care alcatuiesc orarul fac din acesta un fel de cub Rubik. Pentru a descifra orarul din FCRP trebuie aplicati niste algoritmi, ecuatii de gradul 3, sisteme si rezolvarea unor radicali.

Saptamana asta a fost saptamana cu seminarii. Insa totodata a fost si prima saptamana calduroasa din acest an, asa ca nici eu nici gasca vesela (Laura, George si Andrei) nu ne-am prezentat la niciun curs. 3 zile din saptamana am stat acasa si in alea doua zile cand intr-adevar trebuia sa mergem la cursuri, am preferat sa dam o tura prin Izvor sa jucam Septica. Ne-am bucurat de soare, am mancat shaorma la 5 lei, inghetata la dozator si guma Hubba Bubba. Am jucat carti si mima. Cu ocazia asta am descoperit ca sunt absolut dezastruoasa la jocul asta. Am ras ca nebunii cand am sarit sotronul pentru ca ne-am amintit de copilarie. A, si pentru ca Laura era imbracata in fusta :)

Saptamana viitoare ne apucam de treaba,  referat la Carlan. Incepe Al III-lea Razboi Mondial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...