2012 a sosit!!!

E clar ca luna ianuarie este o luna blestemata pentru familia mea. De vreo 3-4 ani vizitam in fiecare prima luna a anului, spitalele. Prima care a deschis "circul", acum trei ani, a fost bunica-mea. A fost internata o saptamana  in spital cu tensiunea ridicata. Anul trecut am avut eu problema cu apendicita  peritonita care m-a tinut prin Municipal toata a doua jumatate din ianuarie. Anul asta...ABRACADABRA! Nana, verisoara mea de 6 ani a facut varicela, cea mai severa forma. Pe langa asta, aprindere la plamani (or something, nu prea am inteles ce a zis doctorul) si gripa. Deci, primele zile ale anului le-am petrecut prin spital, cu ambulante chemate in miez de noapte, febra 40 si mixtura mentolata.

Mda...un inceput excelent de an!

Aaaa, si sa nu uit, anunt pe aceasta cale ca oricine a luat contact cu mine ( in cazul in care e posibil ca eu sa iau virusul fara sa patesc nimic si sa-l dau altuia) in ultimile 3 saptamani si nu a avut varicela, sa se astepte ca intreg corpul sa-i fie acoperit cu pustule. La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...