Mama

Zilele astea a fost ziua mamei. O sa va povestesc putin de mama, pentru ca este o persoana deosebita. Mama, cel putin cand eram noi mici (am o sora mai mica), era o prietena pentru noi, nu o mama. Vorbea cu noi vrute si nevrute, ne povestea lucruri interesante si captivante care mi-au ramas in memorie si acum. Vorbea despre viata, despre istorie, despre muzica, despre familie, despre dragoste. Se juca cu noi ca un copil mic, uneori cred ca ea si-a trait copilaria cu noi odata, pentru ca la timpul potrivit nu a putut face asta. Mama e o zapacita, o aiurita, o iresponsabila. Tin minte ca odata m-a lasat la scoala 4 ore dupa terminarea programului pentru ca a luat tramvaiul in sens invers. Alta data si-a uitat geanta in autobuz (bineinteles ca l-a mintit pe tata ca a fost talharita). S-a impiedicat la magazin cand cumpara paine si si-a julit genunchii, le-a zis celor din jur ca a lesinat ca sa nu rada de ea. Tin minte ca i-a facut cafea tatalui meu cu sare de lamaie in loc de zahar, si odata a platit doua kg de cartofi cu 50 de dolari. A luat amenda in autobuz desi avea bilet (nici acum, dupa atatia ani nu-mi pot explica cum s-a intamplat asta), si-a rupt tocul de la pantof si a mers asa vreo 5 strazi.
Dar mama, a fost cea care mi-a scos cu dintii acul din picior la 4 ani, ea a venit la scoala sa ma ia dupa ce mancasem 5 portii de mamaliga cu branza (copii sunt rai cand sunt mici si ma provocasera).Tot ea a venit la gradinita cu schimburi, cand de frica sa nu-mi dea ciorba sa mananc, am facut pipi pe mine( despre conflictul dintre ciorba si mine in alt post). Ea mi-a luat apararea de mii de ori, si mi-a dat bani pe ascuns de tata ca sa-mi cumpar tot ce vreau. Ea a fost alaturi de mine, m-a sfatuit, m-a facut sa am incredere in mine. Ea a plans cu mine cand nu mai rezistam...Ea e mama. Mama mea. O iubesc, chiar daca nu ii spun asta, chiar daca nu o pup mereu sau nu o imbratisez, si ea stie asta...


P.S:  E patru jumatate dimineata si eu inca mai am de facut anumite citate, pentru un anumit profesor pentru o anumita materie,  pe care sincer, ajuns sa o urasc. La ora 4 am examen, adica in mai putin de 12 ore. Nici nu am terminat citatele, nici nu am citit cursul, ma intreb poate fi vorba sa mai dorm in seara asta? Nici gand!
Petrec iar, 24-36 de ore nedormita pentru aceasta lovely sesiune...Bine macar ca e ultimul examen. Sa-mi tineti pumnii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...