In and out of love

Trist e ca acum am trecut de etapa aia de frustrare, de tradare, de dispret, de "daca te vad, te strang de gat".Si am ajuns in cea mai groaznica faza, faza in care orice lucru minuscul imi aduce aminte de el.O melodie(ma rog mai multe: Insatiable-Darren Hayes, Please forgive me-Bryan Adams, Lady in red-Chris de Burgh, Wicked game-Chris Isaac), o haina uitata la mine care miroase a el, cutia noastra, parfumul meu care il adora, filmul noastru preferat (P.S I love you), o bricheta, oja cumparata de el, geanta mea preferata pe care el a ales-o, o bancnota (cea de un leu).

stiu ca stii...
Ma gandesc toata ziua si toata noaptea ca o tampita, la ce a fost frumos intre noi, cand mi-ar fi mult mai bine sa ma gandesc la ce a fost urat.Imi vin in minte doar clipe frumoase, amintiri pe care oricat m-as stradui nu le pot uita.Saruturile furate, privirea lui, primul "te iubesc", convorbirile interminabile la telefon, certurile marunte care il atrageau, chiulurile in Tineretului, gesturile cu care ma surprindea, lacrimile varsate de emotie, Revelioanele petrecute impreuna, seara cand am am aflat rezultatele de BAC... Imi aduc minte cand eram unul alaturi de celalalt in clipe grele, destainuiri, gelozii stupide, noaptea de 24 decembrie, cand a facut un gest care m-a uimit si in ciuda a ce spun altii, sunt convinsa ca a fost sincer atunci.Sunt multe, foarte multe, nu am timp sa scriu tot ce imi trece prin cap.

Ma doare ca Nana care l-a tinut tot timpul la distanta, acum il ridica in slavi."De ce spui asta de el?Eu il iubesc, mi-e dor de el, cand mai vine pe la noi?Suna-l sa vorbesc cu el.Imi vine sa o bat cand spune chestiile astea, dar nu am ce sa fac, ii explic frumos ca nu o sa-l mai vada niciodata.Ca nu o sa-l mai vedem niciodata.

Insa cel mai tare doare ca oricat m-as chinui sa-l uit nu pot, daca l-as vedea fata in fata, (o privire furata nu se pune) m-as topi, si doare ca inca il iubesc...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...