Let's do something with our lifes.

Am vazut o postare nou pe http://amdoar18ani.ro/ mai demult.Era vorba despre niste cursuri relativ noi de limba engleza.In urma frecventarii acestor cursuri veti putea obtine niste certificate Cambridge, IELTS recunoscute in intrega lume.Mi-am propus sa particip la acest concurs.Sa-mi incerc si eu norocul.

Trebuie sa recunosc ca m-au tentat si pe mine aceste cursuri anii trecuti dar am considerat ca sunt prea mica.Plus ca eram foarte dezamagita de invatamantul scolar roman.In Romania nu se face scoala.In Romania nu ai nici o sansa de devii cineva.Poate ca avem cadre didactice care isi dau silinta sa-si invete elevii si sa-i pregateasca pentru viata, insa acestia sunt prea putini.Pe langa problema profesorilor este problema cu noi.Elevii.Marea majoritate a elevilor vin la scoala ca nu au ce face acasa.Vin ca sa se distreze, sa faca misto unii de altii, sa se laude cu noul lor gadget scump si cu geanta noua fake de la Prada.Atat.
Cand eram copil, vedeam scoala ca un Univers al cunoasterii.Ma gandeam ca voi merge si voi afla ceva necunoscut mie pana atunci, in fiecare zi.E adevarat, am invatat multe in 11 ani de scoala insa pot spune ca m-am educat si invatat singura.Am citit mult si am fost intotdeuna intr-o permanenta febra de cunoastere.Limba engleza am invatat-o relativ repede in scoala, avand cunostiinte in clasa I precum cei de clasa a IV a.
Pentru ce ar fi util acest examen de recunostere competentelor lingvistice?Pai, in primul rand iti este dat un certificat de recunoastere a acestora si iti vei putea intelege capacitate de cunoastere a limbii.Un al doilea avantaj al acestuia este ca, fiind recunoscut in intreaga lume, poti alege sa renunti la tara ta natala si sa te duci la o facultate sau colegiu cu renume din strainatate precum Oxford, Harvard, Cambrige, Princeton si altele.Va dati seama ce bine v-ar prinde acest certificat in CV-ul vostru???Eu realizez acest lucru si m-ar interesa extrem de mult sa urmez acest curs pentru ca sunt de parere ca o astfel de diploma iti deschide multe porti spre o cariera de succes!

Let's do something with our lifes!

Acest articol este scris pentru concursul organizat de centrul de invatare a limbii engleze Shakespeare School, în parteneriat cu amdoar18ani.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...