anotimp: vara
floare : trandafir rosu
culoare: negru sau mov
oras : Roma
mancare: paste raviolli
nu : -drogurilor
-manelelor
-junk food
-scolii
da : -cititului
-muzicii bune
lucruri fara de care nu pot trai: -parfum
-prieteni
-muzica
-somn
-carti
-Nana
vreau sa : am mai multa incredere in mn.
-zbor
-pot fuma
nu voi avea niciodata : copii
-parul drept
-timp suficient
bebelusii : adorabili
copii : maneabili
adolescentii : dificili
adultii : adolescentii care poseda permis de conducere
batranii : o carte plina de amintiri si trairi
daca as avea putere in Romania: as schimba invatamantul
-as face-o remarcata de alte tari
imi plac/e al naiba de mult : sa mi se dea dreptate
-National Geographic
-Nana
-sa citesc
-Twilight Saga
-sa ma distrez
-sa fiu iubita
-Muse
-Prison Break
-G.G
-Survivor
am : principii
-colectie de cutiute
-jurnal
-multe accesorii
-multi prieteni
-camera visurilor mele
nu am : permis
-timp suficient
-curaj destul
-portofel
-voie sa beau Coca Cola
obiceiuri proaste : junk food
-ma trezesc greu dimineata
sunt diferita de prietenele mele cele mai bune pentru ca : gandim diferit
-pot sta nopti la rand treaza
ma aseman cu prietenele mele cele mai bune prin : muzica
-stilul vestimentar

Un comentariu:

  1. chiar te asemeni cu mine prin muzica si stil vestimentar...dar mai mult muzica. trebuie sa iti iau si tie neaparat un tricou cu metallica :) :> :-J



    te iubeeeeeeesc >:D<

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...