Uite d'aia dorm eu cu tv-u' aprins...


Vi s-a intamplat vreodata sa vreti sa va amintiti ceva si sa nu reusiti???Eu am o adevarata problema cu asta.Spre ex...acum vreo 4 luni am ascultat la radio refrenul unei melodii pe care eram sigura ca o stiu, asa ca nu am asteptat sa-i aud titlul.Ajung acasa si ma pun pe search melodia pe dc++.Am incercat fiecare cuvant al refrenului, chiar am scos si 2 albume ale formatiei, ascultand fiecare piesa.Insa nothing....Nimic...Era obsedant!
Fuck!Nu puteam astepta inca 20 de secunde sa-i ascult titlul????Am apelat chiar si la "google-ul" meu personal-mama si tot nimic.Then, dupa o luna datorita obiceiului meu de a dormi cu tv deschis mi-am auzit intr-o noapte melodia.(tastasem involuntar pe VH1).Imediat am tras melodia am pus-o in mp4 si am ascultat-o pana dimineata...
Curiosi ce melodie era?
No Mercy-When I die....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...