I have music...again

Subsemnata poseda un mp4 cumparat chiar de ziua ei, vara trecuta.De cateva zile mp4 facea figuri.Figuri grave.Nu d'alea gen deschis greu (trb sa tin apasat pe buton cca 2 min) dupa momentul in care atras de forta gravitationala a aterizat pe ciment dupa aproximativ 8 m inaltime.Nici macar atunci cand a "scapat" in paharul de Cola nu a patit nimic.Pana zilele trecute.Nu se mai deschide!Se incarca, dar nu se deschide!
Am observat atunci cand m-am hotarat in sf sa chiulesc cu L.Bineinteles ca am dat vina pe el.Ca m-a grabit sa plec mai rpd de acasa, ca l-a stins de la power, s.m.dM-a lasat cateva zile sa fierb si azi, L a fost cu mine la garantie la mp4.A fost foarte optimist.M-a incurajat mult."Nu vezi ca s-au sters butoanele?","Eu am stat 1 ora pt o pereche de casti si tot nu mi le-a reparat, mi-a zis tipu' ca sunt zgariate.", "nu-ti face nimic la el, iti spune ca e prea zgariat".
Thanks a lot!Ajungem ca Cora si intervine birocratia tipic Romaniei.Ne-am plimbat de la Bancul de probe(mutat langa raionul articole bebelusi), la Serviciul Clienti(aici o doamna draguta ne-a vb "fooooarte" frumos, gen"ce cautati aici cu asta?"-da' ce vrei tanti sa stiu eu ce sa fac cu asta aici, tu de ce esti platita?Sa ma intrebi pe mn?), de aici la Aparate electrocasnice si tot asa, Serviciul Clienti-inapoi la Aparate Electrocasnice-Bancul de probe.
A meritat insa sa ne plimbam 2 ore prin hypermarket-acum sunt posesoarea unui mp4 nou noutz+inca 2 ani de garantie.Sincer, nu ma asteptam, mai ales dupa incurajarile lui L, dar se poate oameni buni, se poate si in Romania noastra sa rezolvi ceva!

Un comentariu:

  1. tu iti dai seama daca ai scrie o carte cu toate intamplarile haioase [si nu numai] din viata ta?:)) Ai avea un super succes :D...deja vad in viitor 8-> vizualizez^:)^

    RăspundețiȘtergere

I know you love me...