To be or not to be...that is the question.

Doamne...am facut noapte alba pt premiile Oscar.M-am uitat pe E!Online, am ascultat comentariile imbecile ale "tantiilor" alea de la Realitatea Tv si nu am am ajuns la prima ora...Deh, somnul! Dar a meritat,mi-au placut fff mult,cei drept au durat mai putin decat in alti ani dar whatever.(e de la criza)
Curiosi cine sunt marii castigatori?See 4 yourself:

Cel mai bun film: Slumdog Millionaire
Cel mai bun actor in rol principal: Sean Penn(Milk)
Cea mai buna actrita in rol principal: Kate Winslet(The reader)
Cel mai bun regizor: Danny Boyle(Slumdog Millionaire)
Cel mai bun actor in rol secundar: Heath Ledger(Dark Knight)
Cea mai buna actrita in rol secundar: Penelope Cruz (Vicky Barcelona)
Cel mai bun scenariu original: Dustin Lance Black(Milk)
Cel mai bun scenariu adaptat: Simon Beaufroy(Slumdog Millionaire)
Cel mai bun film intr-o limba straina: Waltz with Bashir
Cel mai bun film de animatie: Wall-E
Cea mai buna coloana sonora: Slumdog Millionaire
Cel mai bun cantec de pe coloana sonora a unui film: “Down to earth” - Wall-E
Cea mai buna editare de sunet: Slumdog Millionaire
Cele mai bune efecte vizuale: The Curious Case of Benjamin Button
Cea mai buna cinematografie: The Reader
Cea mai buna art direction: The Curious Case of Benjamin Button
Cele mai bune costume: The Duchess
Cea mai buna editare de film: The Curious Case of Benjamin Button
Cel mai bun documentar: Man on Wire
Cel mai bun machiaj: The Curious Case of Benjamin Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I know you love me...